1. Замовник
1.1. Найменування: Головне управління Держкомзему у Харківській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  21230098
1.3. Місцезнаходження:, 61003, м. Харків, вул. Короленка, буд. 16, пов. 10
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35216001000027
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв`язок з учасниками (прізвище, ім`я по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв`язку, е-mail): Саранча Василь Іванович – заступник начальника Головного управління – начальник Управління державного земельного кадастру; 61003, м. Харків, вул. Короленка, буд. 16, пов. 9; тел. (057)760-79-03;  факс (057)760-79-01;  е-mail: [email protected]. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Міністерство аграрної політики та продовольства України, 37471967

2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК016-97 – 75.11.1 Державне управління загального характеру (послуги з виконання окремих етапів адміністративних послуг)
2.2. Кількість товарів, вид виконання робіт або надання послуг:  99900 послуг
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територіальні органи Головного управління Держкомзему у Харківській області.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2012р.

3. Процедура закупівлі: закупівля в одного учасника.

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 26.11.2012 № 323948

5. Учасник – переможець:
5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Харківська регіональна філія Державного підприємства “Центр державного земельного кадастру”
5.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 26420722
5.3.Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:61003 м. Харків, вул. Короленка,16; тел.: (057) 760-78-19, факс: (057) 760-78-20

6. Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника): 2 831 900,00 грн. з ПДВ (два мільйони вісімсот тридцять одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп. з ПДВ)

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника ):             28.11.2012.

8. Кінцевий строк укладання договору про закупівлю: 28.12.2012.